cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

installer zoom sur Mac

youss
Listener

Bonjour, j'ai récemment acheter un Mac et je voudrais savoir comment installer l'application zoom. J'ai déjà regarder des tutos sur YouTube, consulter le site apple et tester mais rien ne fonctionne.

Quelqu'un sait comment cela fonctionne ?

 

Merci d'avance 

Cordialement

4 REPLIES 4

RN
Zoom Moderator
Zoom Moderator

Hi @youss suggest looking into the knowledge base article on Downloading the Zoom desktop client and mobile app, if you come across any confusion when download Zoom please let me know what you're unable to proceed with when installing Zoom!

 

Bonjour @youss suggère de consulter l'article de la base de connaissances sur le téléchargement du client de bureau et de l'application mobile Zoom. Si vous rencontrez une confusion lors du téléchargement de Zoom, veuillez m'indiquer ce que vous ne parvenez pas à faire lors de l'installation de Zoom !

⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯
Zoom Community Moderator
he/him/his

Have you heard about Zoom AI Companion? ➡️ Check it out!

Hello, I also have this issue; tried with all Zoom link tp install it , even for >silicon but nothing is working

 

RN
Zoom Moderator
Zoom Moderator

Hi @Beathai welcome to the community! Would you mind sending over a screenshot of the issue you're seeing when trying to install Zoom on your Silicon Mac?

⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯
Zoom Community Moderator
he/him/his

Have you heard about Zoom AI Companion? ➡️ Check it out!

Beathai
Listener

The message says that have to contact Zoom to solve this issue... but where is the technical assistance?