Zoomtopia is here. Unlock the transformative power of generative AI, helping you connect, collaborate, and Work Happy with AI Companion.
Register nowEmpowering you to increase productivity, improve team effectiveness, and enhance skills.
Learn moreKeep your Zoom app up to date to access the latest features.
Download Center Download the Zoom appDownload hi-res images and animations to elevate your next Zoom meeting.
Browse Backgrounds Zoom Virtual BackgroundsEmpowering you to increase productivity, improve team effectiveness, and enhance skills.
Zoom AI Companion2023-01-28 06:47 AM
Salut ,
je cherche à lire un enregistrement dont j'ai le lien et code secret . Cependant impossible de lire , message : "vous ne pouvez pas voir cet enregistrement . PAs de permission."
est ce que qqn pourrait m'expliquer ? La personne m'a envoyé différents liens pour pouvoir lire cette vidéo , toujours la même réponse à toutes les tentatives .
des idées ?
par avance merci
C.
2023-02-01 06:37 PM
Hello,
I translated this message to English. Please check with the meeting host that logging is not required to view the recording. Please send this to him and he may need to send you a passcode if yes:
If this response helps, please accept the answer as an accepted solution, so others can benefit as well.
2023-03-07 07:35 AM
Bonjour ,
J’ai exactement le même problème que toi est-ce que tu as trouvé une solution si oui peux-tu m’expliquer comment tu as fait car je n’arrive pas à lire un lien aussi bien sur mon iPhone que sur mon ordinateur ou même sur le Samsung de mon papa merci