cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Important updates from Zoom Support:
  • Starting February 3, 2025, Zoom Phone customers must add their phone numbers to an approved 10DLC campaign in order to use SMS/MMS capabilities on their numbers.

• Introducing more live support options! More Zoom customers now have access to live agent chat support. Sign in and visit our Contact Support page to see all your available support options. We’re here to help!

email ontvangen

anneleensucaet
Newcomer
Newcomer

beste, 

hoe kan ik als host een mail krijgen als iemand van mijn klanten zich heeft ingeschreven voor de 2 wekelijkse vergadering? 

bedankt. 

1 REPLY 1

RN
Community Moderator | Employee
Community Moderator | Employee

Hallo @anneleensucaet  ik stel voor om het Knowledge Base-artikel over het plannen en aanpassen van een vergadering met registratie te bekijken: https://support.zoom.us/hc/articles/211579443-Scheduling-and-customizing-a-meeting-with-registration hebt u de mogelijkheid om registratieopties aan te passen als u het volgende doet: 

1. Klik in het navigatiemenu op Vergaderingen.
  2. Klik op het onderwerp van de geplande vergadering. Als u geen geplande vergadering hebt, plant u een vergadering.
  3. Klik boven aan de pagina op het tabblad Registratie.
  4. Klik in het gedeelte Registratieopties op Bewerken.
    1. Het pop-upvenster Registratie verschijnt.
  5. decreas de opties op de volgende tabbladen indien nodig aan:
    1. Tabblad Registratie 
      1. Wanneer deelnemers zich registreren: 
        1. Automatisch goedkeuren: Registranten ontvangen automatisch informatie over hoe ze kunnen deelnemen aan het webinar.
        2. Handmatig goedkeuren: de organisator moet registranten goedkeuren voordat ze informatie ontvangen over hoe ze kunnen deelnemen aan de webinar. Registranten die nog in behandeling zijn, kunnen niet deelnemen aan de vergadering.
    2. Een e-mail naar de host sturen: selecteer deze optie als u een e-mail wilt ontvangen wanneer iemand zich registreert voor uw vergadering. Deelnemers ontvangen een e-mail wanneer u hun registratie goedkeurt.

⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯
Zoom Community Moderator
he/him/his

Have you heard about Zoom AI Companion? ➡️ Check it out!