cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

email ontvangen

anneleensucaet
Newcomer
Newcomer

beste, 

 

hoe kan ik als host een mail krijgen als iemand van mijn klanten zich heeft ingeschreven voor de 2 wekelijkse vergadering? 

 

bedankt. 

1 REPLY 1

RN
Community Moderator | Employee
Community Moderator | Employee

Hallo @anneleensucaet  ik stel voor om het Knowledge Base-artikel over het plannen en aanpassen van een vergadering met registratie te bekijken: https://support.zoom.us/hc/articles/211579443-Scheduling-and-customizing-a-meeting-with-registration hebt u de mogelijkheid om registratieopties aan te passen als u het volgende doet: 

 

  1. Klik in het navigatiemenu op Vergaderingen.
  2. Klik op het onderwerp van de geplande vergadering. Als u geen geplande vergadering hebt, plant u een vergadering.
  3. Klik boven aan de pagina op het tabblad Registratie.
  4. Klik in het gedeelte Registratieopties op Bewerken.
    1. Het pop-upvenster Registratie verschijnt.
  5. decreas de opties op de volgende tabbladen indien nodig aan:
    1. Tabblad Registratie 
      1. Wanneer deelnemers zich registreren: 
        1. Automatisch goedkeuren: Registranten ontvangen automatisch informatie over hoe ze kunnen deelnemen aan het webinar.
        2. Handmatig goedkeuren: de organisator moet registranten goedkeuren voordat ze informatie ontvangen over hoe ze kunnen deelnemen aan de webinar. Registranten die nog in behandeling zijn, kunnen niet deelnemen aan de vergadering.
    2. Een e-mail naar de host sturen: selecteer deze optie als u een e-mail wilt ontvangen wanneer iemand zich registreert voor uw vergadering. Deelnemers ontvangen een e-mail wanneer u hun registratie goedkeurt.

 

 

⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯
Zoom Community Moderator
he/him/his

Have you heard about Zoom AI Companion? ➡️ Check it out!