Zoomtopia is here. Unlock the transformative power of generative AI, helping you connect, collaborate, and Work Happy with AI Companion.
Register nowEmpowering you to increase productivity, improve team effectiveness, and enhance skills.
Learn moreKeep your Zoom app up to date to access the latest features.
Download Center Download the Zoom appDownload hi-res images and animations to elevate your next Zoom meeting.
Browse Backgrounds Zoom Virtual BackgroundsEmpowering you to increase productivity, improve team effectiveness, and enhance skills.
Zoom AI Companion2023-02-13 03:58 PM
Hola no puedo compartir pantalla cuando entran los participantes yo soy el anfitrión "tiene restringido el uso de compartir pantalla en esta reunión....
2023-02-14 04:12 AM
Hola, Natalie.
Verifica tu configuración de usuario en el portal web de Zoom. Para habilitar la función de pantalla compartida para su propio uso:
Para más información: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/8978970631309-Enabling-screen-sharing-in-Zoom-meetings
2024-07-15 10:05 AM
Hola yo llevo ya dos meses sin poder usar zoom por no poder compartir la pantalla .Revisé TODO.
y siempre me dice uso restringido de pantalla cuando hay presentes usuarios externos .Que se puede hacer porque ya voy a exigir que me devuelvan mi dinero .No me dan solución en ningún lado .Gracias