email ontvangen | Community
Skip to main content
Newcomer
May 12, 2023
Question

email ontvangen

• May 12, 2023
  • 1 reply
  • 2 views

beste, 

hoe kan ik als host een mail krijgen als iemand van mijn klanten zich heeft ingeschreven voor de 2 wekelijkse vergadering? 

bedankt. 

1 reply

Community Manager
    May 12, 2023

Hallo @anneleensucaet  ik stel voor om het Knowledge Base-artikel over het plannen en aanpassen van een vergadering met registratie te bekijken: https://support.zoom.us/hc/articles/211579443-Scheduling-and-customizing-a-meeting-with-registration hebt u de mogelijkheid om registratieopties aan te passen als u het volgende doet: 

1. Klik in het navigatiemenu op Vergaderingen.
    2. Klik op het onderwerp van de geplande vergadering. Als u geen geplande vergadering hebt, plant u een vergadering.
    3. Klik boven aan de pagina op het tabblad Registratie.
    4. Klik in het gedeelte Registratieopties op Bewerken.
      1. Het pop-upvenster Registratie verschijnt.
    5. decreas de opties op de volgende tabbladen indien nodig aan:
      1. Tabblad Registratie 
        1. Wanneer deelnemers zich registreren: 
          1. Automatisch goedkeuren: Registranten ontvangen automatisch informatie over hoe ze kunnen deelnemen aan het webinar.
          2. Handmatig goedkeuren: de organisator moet registranten goedkeuren voordat ze informatie ontvangen over hoe ze kunnen deelnemen aan de webinar. Registranten die nog in behandeling zijn, kunnen niet deelnemen aan de vergadering.
      2. Een e-mail naar de host sturen: selecteer deze optie als u een e-mail wilt ontvangen wanneer iemand zich registreert voor uw vergadering. Deelnemers ontvangen een e-mail wanneer u hun registratie goedkeurt.