cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

impossible de lire un enregistrement

Carol56
Listener

Salut , 

je cherche à lire un enregistrement dont j'ai le lien et code secret . Cependant impossible de lire , message : "vous ne pouvez pas voir cet enregistrement . PAs de permission." 

est ce que qqn pourrait  m'expliquer ? La personne m'a envoyé différents liens pour pouvoir lire cette vidéo , toujours la même réponse à toutes les tentatives . 

des idées ? 

 

par avance merci 

C. 

2 REPLIES 2

sachinzoom
Community Champion | Zoom Employee
Community Champion | Zoom Employee

Hello,

 

I translated this message to English. Please check with the meeting host that logging is not required to view the recording. Please send this to him and he may need to send you a passcode if yes:

 

  • Require passcode to access shared cloud recordings: Require a passcode by default to access newly generated cloud recordings. You can also embed the passcode into the shareable link and select the check box to apply this setting to existing cloud recordings and set minimum passcode strength requirements.
    Note: If you enable this setting, users can still change or remove the passcode.

If this response helps, please accept the answer as an accepted solution, so others can benefit as well.

Na7
Listener

Bonjour , 

 

J’ai exactement le même problème que toi est-ce que tu as trouvé une solution si oui peux-tu m’expliquer comment tu as fait car je n’arrive pas à lire un lien aussi bien sur mon iPhone que sur mon ordinateur ou même sur le Samsung de mon papa merci