Message disappeared in group chat

- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
2025-04-15 04:30 AM
Hello,
Why can't I see a message sent by someone in a group of 7 people, but other people can see it?
In a workgroup, the messages from April 4 have disappeared, but the ones from before and after are there. I am the only one who cannot see this message posted in a text group of 7 people. How is this possible? I restarted everything, tried reconnecting, but nothing. I have a colleague who sent me a screenshot, showing that he can see this message and I still do not see it on my side.
Thanks
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bonjour,
Pourquoi ne puis-je pas voir un message envoyé par quelqu'un dans un groupe de 7 personnes, mais d'autres personnes peuvent le voir ?
Dans un groupe de travail, les message du 04/04 ont disparu, mais ceux d'avant et après sont là. Je suis le seul qui ne peut voir ce message posté dans un groupe textuel de 7 personnes. Comment est-ce possible ? J'ai tout redémarré, tentez la reconnexion, mais rien. J'ai un collègue qui m'a envoyé une capture, montrant qu'il peut voir ce message et je ne le vois toujours pas de mon côté.
Merci