cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Na upgrade kan ik zoom niet openen

FM8
Listener

Na het upgraden lukt het niet om een ingeplande meeting te openen. Hij geeft aan unable to install updates.

Error 10004. Wat kan ik doen?

3 REPLIES 3

yesse
Listener

excuseer de vertaling

  1. Controleer de Netwerkverbinding: Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding hebt. Een trage of onstabiele verbinding kan ervoor zorgen dat updates niet goed kunnen worden geïnstalleerd. Controleer ook of er geen firewall- of beveiligingsinstellingen zijn die de toegang tot de updates blokkeren.

  2. Zoek naar Nieuwe Updates: Controleer of er nieuwe updates beschikbaar zijn voor de Zoom-applicatie. Dit kan de fout mogelijk oplossen.

  3. Tijdelijk Uitschakelen van Beveiligingssoftware: Soms kunnen beveiligingssoftware en firewalls updates blokkeren. Probeer tijdelijk je antivirus- of beveiligingssoftware uit te schakelen en probeer dan de updates opnieuw te installeren.

  4. Handmatig Updates Downloaden en Installeren: Als de automatische update niet werkt, kun je proberen de updates handmatig te downloaden van de Zoom-website en ze vervolgens te installeren.

  5. Zoom opnieuw installeren: Als de problemen aanhouden, kun je overwegen Zoom volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Verwijder de huidige Zoom-installatie volledig, download de nieuwste versie van de Zoom-website en installeer deze opnieuw.

  6. Neem Contact op met Zoom Ondersteuning: Als geen van de bovenstaande stappen het probleem oplost, is het raadzaam om contact op te nemen met de ondersteuning van Zoom. Ze kunnen je helpen de specifieke oorzaak van de fout te achterhalen en je begeleiden bij het oplossen ervan.

Zorg ervoor dat je eventuele foutmeldingen en details documenteert, omdat dit nuttig kan zijn bij het zoeken naar oplossingen. Houd er rekening mee dat technische problemen soms complex kunnen zijn, dus het is verstandig om geduldig te zijn tijdens het oplossen van de kwestie.

 

  1. Check Network Connection: Ensure you have a stable internet connection. A slow or unstable connection might prevent updates from being installed. Also, check if there are any firewall or security settings blocking access to updates.

  2. Look for New Updates: Check if there are new updates available for the Zoom application. This might potentially resolve the error.

  3. Temporarily Disable Security Software: Sometimes, security software and firewalls can block updates. Try temporarily disabling your antivirus or security software and then attempt to install the updates again.

  4. Manually Download and Install Updates: If automatic updates are not working, consider trying to manually download the updates from the Zoom website and then install them.

  5. Reinstall Zoom: If the issues persist, you might want to consider uninstalling Zoom completely and then reinstalling it. Remove the current Zoom installation completely, download the latest version from the Zoom website, and reinstall it.

  6. Contact Zoom Support: If none of the above steps resolve the issue, it's advisable to reach out to Zoom support. They can help you identify the specific cause of the error and guide you through resolving it.

Yesse Ordonez, MBA candidate
Communications Director

jose17
Listener

Hallo, ik heb bovenstaande probleem ook sinds de update van 3 november 2023. Ik heb ook alle bovenstaande punten al gedaan en niks helpt. De installatie van Zoom lukt prima, maar als ik het programma wil openen crashed hij. Ik kan in taakbeheer zien dat de computer het wil opstarten, maar vervolgens weer sluit. Ergens botst het. Ik heb alle virusscanning al een keer uitgehad.  Helpt niet. Ik heb in taakbeheer andere app activiteit beeindigd... helpt niet. Ik heb tig keer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.. computer herstart ... niks helpt. dus... HELP?

jose17
Listener

Ik heb overigens zowel de app als de plugin geinstalleerd. Maakt geen verschil in het resultaat. Ik ben ten einde raad... moet bij een vergadering zijn waar ik in de Breakout rooms moet kunnen navigeren als assistent voor een opleiding