cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

System Erklärig

Peterbedin
Listener

System Erklärig

Das Alles die Ganz Richtigi System Hilfeleistig han die Ganz Richtigi Ales System Verfüegig en Ganz Richtigi System Kosteguetsprach zu Allem die Ganz Richtigi System Bionität Han Alles so Ganz Richtigi System Automatisch isch und die Ganz Richtigi System Lizäns han Alles Ganz Richtig System Beschützt Bin Alles Ganz Richtig System Unterstützt Bin das Alles ganz Richtig durs System Eifach isch zu Mine Alles Ganz Richtige System Wünsch han und Ganz ales Richtigi System Alige mit ales ganz Richtigi System Möglichkeit Tetelepati han mit einer Ganz Richtigi System Identfikation das en Identifikation isch und mit einer ganz Richtig Alles Sytem Information Telepatie han das Ich Ganz en Richtiger System Erklärend Bin das Alles das Schadet Ganz Richtig System Azeigd isch und Ich au en Ganz Alles Richtigi Sicherheit Tehlepatie han und nie en Stürerklärig han sondern mindestens au en Ganz Richtigi System Erklärig han das Ich au nur en Alles die Ganz Richtigi System Unerkenbari Leistig han egal wo Ich bin und Ich Ganz Richtiger System Erklärend Bin das ales Ganz Richtig System Kündet isch das Schadet und Ich im Sicherheit System Bin und Hoffnig isch das Alles immer isch au bi Allne und Bi Allne Ganz Richtig System Abast isch mit Ganz Richtiger System Ehrlichkeit Informatione und Date sölled unverschlüsselt sie das es verschlüsselt und unverschlüsselt immer und überall so behandelt isch Schuel und wie witerbildig ecetera Isch individuell sie für de Persönliche jop au mit Verfüegig und Kosteguetsprach zum Hälfe sie Alles System International und das es immer Sicherer isch und mir und alles im Minimum immer guet gad und en Lösig das es haubsächlich so alles immer blibd und das au Ich ganz Selbständig bin.

Das Isch Mini: Benutzer ID S4707031

Vorname: Peter

Name: Bedin

1 ACCEPTED SOLUTION

Peterbedin
Listener
1 REPLY 1

Peterbedin
Listener

Screenshot_20221016-161851.png